Засідання шкільного методоб’єднання гуманітарного циклу


Засідання шкільного методобєднання гуманітарного циклу
  "Перспективний педагогічний досвід та інноваційні технології в гуманітарній освіті"




Члени ШМО виважено та активно обговорювали питання порядку денного.
Із досвіду роботи вчителів, що атестуються, були представлені виступи НікітченкоЛ,І,, Трибулько Л. Л., Талашкевич Л.В.



Про перспективний педагогічний досвід  та ІКТ говорили всі вчителі. У своїх виступах
кожен зупинявся і на власному досвіді, проблемах застосування ІКТ.
Результат обговорення - створення порівняльної таблиці: "Переваги і недоліки та проблеми застосування ІКТ сучасним педагогом".


 Голова МО  зупинилася на розгляді явища антиципації або передбачення під час аналізу художніх творів, історичних розвідок через призму цього феномену. Антиципація найкраще проявляється у спробах побудувати майбутнє, а память відображає минуле.  Талановита людина спирається на життєвий досвід і зіставляє його з тим, що є в момент творення літературного передбачення для проекції майбутнього.



На прикладі творчості Т. Г. Шевченка накраще переконуєшся, що Кобзар володіє антиципацією.Його не полишає натхнення, а саме прозірливість. Поет вливає у свою поезію нові враження із власного життя, розробляє оригінальну систему світобачення. На цьому зупиняються у своїй роботі доктор педагогічних наук А. Градовський та аспірант М. Галушко.
Під час обговорення дійшли до висновку, що не кожне передбачення  слід розглядати через призму цього феномену.
Дякую за роботу та співпрацю!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема: І Я Франко „Захар Беркут” Основні персонажі твору, їх групування.

Тема : М. Коцюбинський. Новела „Іntermezzo” .Ідея служіння митця народові Використання засобів імпресіонізму .