Конкурс „Краса і сила мистецтва слова”

Завершився конкурс „Краса і сила мистецтва слова”


Конкурс, присвячений доктору педагогічних наук, професору, члену-кореспонденту НАПН України, засновнику і головному редактору журналу „Українська літератур в загальноосвітній школі” Нілі Йосипівні Волошиній. Конкурс тривав з вересня 2011 по вересень 2012 року. У ньому взяли участь учителі, методисти та науковці України. Серед значної низки матеріалів, що були надіслані до редакції журналу „Українська літератур в загальноосвітній школі”, чільне місце займають матеріали вчителів Кіровоградської області. Як відзначено редакцією журналу, поряд із учителями Черкащини, Рівненщини, Чернігівщини, вчителі Кіровоградщини були найактивнішими. До редакції журналу було надіслано одинадцять розробок уроків. Це матеріали таких учителів області: Л. І. Нікітченко (Новоукраїнська ЗШ № 8, м. Новоукраїнка), Н. Л. Попович (Новгородківський НВК, смт Новгородка), В. В. Черненко (Новоукраїнська ЗШ № 6 І-ІІІ ступенів, м. Новоукраїнка), О. В.Корінна (Новоукраїнська ЗШ № 6 І-ІІІ ступенів, м. Новоукраїнка), І.М. Бойко (НВО ЗШ І-ІІІ ступенів № 24 – ЦДЮТ „Оберіг”, м. Кіровоград). Т. А. Снідевич (НВО ЗШ І-ІІІ ступенів № 24 – ЦДЮТ „Оберіг”, м. Кіровоград), Н. Р. Рябовол (НВО ЗШ І-ІІІ ступенів № 24 – ЦДЮТ „Оберіг”, м. Кіровоград), О. Г. Болюк (ЗШ І-ІІІ ступенів № 6, м. Кіровоград), С. В. Шепель (Верблюзький НВК, с. Верблюжка Новгородківського району), які взяли участь у номінації „Урок літератури – це витвір мистецтва”. 

Переможцями стали: Нікітченко Людмила Іванівна та Черненко Валентина Володимирівна (вчителі Новоукрааїнських загальноосвітніх шкіл, які посіли 3 місце:„Образ солов’я як утілення творчої особистості” (за твором Костяньтини Малицької „Соловей”. – № 3. – 2012„Вічна загадка любові” (за новелою Гр. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”. –№ 5. – 2012). 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема: І Я Франко „Захар Беркут” Основні персонажі твору, їх групування.

Тема : М. Коцюбинський. Новела „Іntermezzo” .Ідея служіння митця народові Використання засобів імпресіонізму .